Atos Worldline spája v sebe kľúčovú odbornosť v oblasti hi-tech transakčných služieb (HTTS – hi-tech Transactional Services) s vyše 35 ročnými skúsenosťami a uznávaným know how v platobnom priemysle. Je lídrom v end-to-end službách pre kľúčové elektronické transakcie a špecializuje sa na služby v oblasti elektronických platieb (vrátane činností vydávania a prijímania, terminálov a platobných riešení pomocou aj bez pomoci kariet, ako aj spracovania kariet), eCS (e-Služby pre klientov, občanov a obce) a služby pre finančné trhy. Atos Worldline sa angažuje v oblasti neustáleho výskumu, rozvoja a inovácie, takže jeho zákazníci majú k dispozícii najnovšie riešenia, aby sa udržali v popredí trhového vývoja.
Zadanie
Etablovanie spoločnosti na Slovenskom trhu. Zabezpečenie kompletného sales oddelenia, nastavenie „back up-u“. Participácia na marketingových aktivitách.
Riešenie
- poskytnutie komplexného tímu POS špecialistov proporčne rozdeleného v rámci celej SR
- pridelenie kapacít na podporu predaja
- zriadenie call centra
- participácia na marketingových aktivitách a príprave reklamných a predajných materiálov
- právna konzultácia ohľadom etablovania produktu na trhu
- koordinácia práce v teréne, helpdesku, call centra a sales supportu
Výsledok
- za dva roky spolupráce zásadným spôsobom etablovaný a rešpektovaný hráč na trhu platobných terminálov, viac ako 3200 nových prevádzok vybavených POS terminálom Atos Worldline
- podpis referenčných klientov
- aktívna mediálna kampaň